Connect with us

Revistateo.ro

McDonald's da din nou lovitura! CE PREGATESTE MILIOANELOR DE CONSUMATORI

Stiri

McDonald’s da din nou lovitura! CE PREGATESTE MILIOANELOR DE CONSUMATORI

McDonald’s demonstreaza ca nu a glumit atunci cand a vorbit despre McBrunch, deoarece a depus deja patentul pentru „micul de… pranz” (brunch = breakfast + lunch), scrie Washington Post.

Prin aceasta mutare, McDonald s doreste sa isi consolideze pozitia pe piata restaurantelor, aducand pe langa deja celebrele meniuri si un mic dejun combinat cu masa de pranz. Printre produsele de la micul dejun oferite de companie se numara Egg McMuffin, McToast sau lipiile cu sunca. Produsele de mic dejun reprezinta 25% din vanzarile totale ale firmei.

CITESTE SICE CONTIN PE BUNE CARTOFII PAI DE LA MC DONALD S

Pentru McBrunch s-a gandit chiar prelungirea orelor de mic dejun, astfel incat cei care nu au timp sa manance la prima ora a diminetii sa poata servi specialitatile McDonald s si la ora pranzului.

Criticii din presa americana sustin ca la mijloc este vorba despre o rebranduire cauzata de vanzarile in scadere ale companiei si nicidecum despre o consolidare pe piata.

McDonald’s Corporation (listata la Bursa de valori din New York sub codul MCD) este cel mai mare lant de restaurante de tipul fast-food din lume, vanzand cu prioritate hamburgeri, pui, cartofi prajiti, amestecuri de bauturi racoritoare pe baza de lapte (asa numitele milkshake-uri) si bauturi carbogazoase

Continue Reading
You may also like...
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

More in Stiri

To Top