Stiri
O nouă rețea de socializare marca Facebook
Agenția de Presă Franceză aruncă bomba: Facebook își va lansa o nouă rețea de socializare, special creată pentru profesioniști, care va face diferența între conturile personale ale utilizatorilor și cele de muncă. Prin lansarea noului Facebook, compania dorește să concureze deja cunoscuta rețea LinkedIn.
Facebook at work – așa se va numi noua rețea, în care colegii de muncă vor putea lucra împreună folosind Google Drive și Microsoft, realizând documente și stând la taclale așa cum se întâmplă în mod normal în orice birou. Noul site va semăna cu ceea ce înseamnă actualul Facebook, fiind posibilă vizionarea newsfeed-ului și crearea de grupuri tematice profesionale.
CITEȘTE ȘI: CUM VA ARĂTA VIITORUL IPHONE 7
Cu ajutorul Facebook at work, toți cei care muncesc vor putea să-și păstreze identitatea personală pentru restul timpului și contul de serviciu strict pentru comunicarea de ordin profesional. Această nouă rețea marca Facebook apare după numeroase legi interne în multe companii care interzic muncitorilor să stea pe Facebook în timpul jobului. Facebook at work însă este altceva – este o rețea care vine în sprijinul comunităților profesionale.
Potrivit Nucleus Research, 77% dintre persoanele care muncesc și au cont de Facebook intră pe Facebook în timpul serviciului
Facebook are la ora actuală 1,35 miliarde de utilizatori activi lunar, asta însemnând jumătate din populația globală care are acces la Internet. Rețeaua LinkedIn, mult diferită de Facebook, este ca un catalog pentru toți cei care vor să afle informații noi despre locuri de muncă, o comunitate creată strict pentru profesioniști.