Stiri
VIZUALIZĂRILE ANULUI 2014: Cifrele de pe YouTube și Facebook
Anul 2014 este aproape de final și deja putem trage o primă linie în privința evenimentelor și lucrurilor care au făcut senzația în 12 luni. Avem deja un câștigător detașat la capitolul „Cel mai vizualizat videoclip muzical” din 2014 dar și cel mai în vogă clip de pe YouTube.
Potrivit bbc.com, cel mai în vogă clip de pe YouTube este un scurtmetraj horror realizat de un regizor din Polonia, în care un câine poartă un costum de tarantulă. Videoclipul primește titlul de „cel mai în vogă” deoarece a depășit granițele YouTube, fiind promovat de internauți pe aproape toate siteurile. Anunțul a fost făcut de Google, care deține platforma de partajare de clipuri video.
CITEȘTE ȘI: CE SPUNE POZA DE LA PROFILUL DE FACEBOOK DESPRE TINE
Cel mai vizionat videoclip muzical din 2014 este cel al lui Katy Perry, „Dark Horse”, piesă care a strâns pe YouTube nu mai puțin de 717 milioane de privitori unici. Cifrele anului de pe Facebook au mare legătură cu Campionatul Mondial de Fotbal care s-a desfășurat în Brazilia în acest an. Peste 3 miliarde de interacțiuni au avut loc pe Facebook în legătură cu CM Fotbal de la Rio (asta însemnând nu doar postări și share-uri ci și grupuri create sau filmulețe care au avut ca temă Campionatul Mondial de Fotbal).
În Marea Britanie, cel mai discutat eveniment de pe Facebook a fost referendumul pentru independența Scoției: 3,3 milioane de interacțiuni au avut loc pe această temă în ziua votului, care a avut loc pe 18 septembrie.
În România, evenimentul cel mai discutat al anului a fost alegerile prezidențiale, cu sute de mii de interacțiuni pe această temă în ziua votului. Facebookul a jucat un rol foarte mare în alegerea președintelui României pentru următorii 5 ani.