Inedit
Cum se definește stilul TOMBOY al lui Gisele Bundchen
Ne plac femeile care rup schemele și crează tendințe. Unul dintre lookurile care ne-au atras atenția la acea perioadă, în anii 90, și încă ne surescită atenția este cel denumit de revistele de modă drept stilul Tomboy al modelului Gisele Bundchen.
Acest look este un look ușor androgin, adroginitate dată de obiectele vestimentare în stil rap pe care le poartă femeile: șapcă, maieuri băiețești sau pantaloni trei sferturi făcuți pentru bărbați. Deși cea care a inventat acest stil excepțional este Gisele Bundchen, multe vedete internaționale și chiar modele au copiat-o până în ziua de azi. Cara Delevingne, de pildă, este adepta acestui stil vestimentar.
CITEȘTE ȘI: CARA DELEVINGNE, ÎN HAINE DE EPOCĂ
Lookul Tomboy se poate defini mult mai simplu prin două expresii: poziții masculine și feminitate discretă. Hainele rap trebuie purtată cu o oarecarea personalitate, fără însă a-ți pierde feminitatea, cam aceasta este lecția pe care a dat-o Gisele Bundchen tuturor fashioniștilor în anii 90.
Dar ce ne-a apucat să ne amintim de acest stil, care, vorba aia, este deja apus? Tocmai aici e cheia! Nu e tocmai apus ci reinventat tocmai de modelul brazilian Gisele Bundchen, care este protagonista campaniei lui Stuart Weitzman pentru 2015. Fotografiată de presigiosul Mario Testino în alb și negru, modelul pozează ca în anii 90 – este senzuală și feminină lăsând să se vadă puțin din sâni, dar este și masculină și serioasă în același timp.
Nu este prima colaborare a modelului brazilian cu Weitzman. Gisele Bundchen a pozat pentru Stuart Weitzman și în campania publicitară pentru toamnă 2014, campanie care a avut un succes atât de mare încât Gisele a continuat colaborarea și pentru anul ce vine.