Connect with us

Revistateo.ro

VESTE BUNĂ PENTRU ȘOFERI. Se deschide acest DRUM IMPORTANT

Inedit

VESTE BUNĂ PENTRU ȘOFERI. Se deschide acest DRUM IMPORTANT

Veste bună pentru toți șoferii din România care au visat la un drum accesibil pe coridorul vestic al țării la ieșirea în Ungaria. Lotul 1 Nădlac-Arad se va deschide vineri, 19 decembrie 2015, afirmă firma constructoare pentru gândul.info.

22,2 kilometri de autostradă vor fi deschiși vineri tuturor șoferilor, iar pe lângă acești kilometri se mai adaugă și alți 6 kilometri din lotul 2 Nădlac- Arad. Numărul total de kilometri construiți va ajunge în acest an la 50,2 vineri, odată cu inaugurarea primului lot mult așteptat și controversat. „Pe lotul 1 Nădlac-Arad lucrările sunt substanţial terminate. Mai rămân lucrări în afara părţii carosabile, de completat porţiuni din gard, lucrări la şanţuri.

CITEȘTE ȘI: VINE APOCALIPSA FINANCIARĂ

Mâine după amiază aproape sigur se deschide circulaţia pe Pecica –Nădlac, pe o porţiune din 6 km din lotul 2 Nădlac-Arad şi pe cei 22 de kilometri din lotul 1 Nădlac -Arad, plus aproape 7 kilometri dintr-un drum de legătură cu DN7, spre actualul punct de control pentru trecerea graniţei”, susține firma constructoare a autostrăzii.

Viteza maximp cu care vor putea circula șoferii pe această porțiune de drum va fi de 100 de kilometri la oră, o viteză normală pentru o autostradă. Firma constructoare a mai declarat că lotul 1 va fi deschis deocamdată doar pentru autoturisme întrucât autostrada are doar două benzi, iar accesul mașinilor de mare tonaj poate bloca circulația încă din primele ore.

Lucrările de construcție pentru tronsoanele care formează autostrada Nădlac-Arad au început în octombrie 2011 și au durat 3 ani. Din cauza unor probleme penale, prima firmă constructoare a fost scoasă din înțelegere, contractul fiind reziliat, după care o nouă firmă a preluat lucrările.

Continue Reading
You may also like...
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

More in Inedit

To Top