Inedit
Selena Gomez a lansat o linie vestimentară
De la un idol al copiilor, graţie rolurilor din producţiile Disney, Selena Gomez a ajuns foarte repede o frumoasă cântăreaţă, ce atrage atenţia oricăru bărbat. Acum, artista a decis să încerce ceva nou, astfel că a încheiat o colaborare cu cei de la Adidas, pentru a produce o linie vestimentară care să-i poarte semnătura.
„Endless Summer” este deviza sub care se reunesc echipamentele sport şi costumele de baie gândite de Selena Gomez şi Adidas Neo şi este promovată printr-o campanie a cărei protagonistă este chiar celebra cântăreaţă.
„Sunt încântată de această colecţie, care este foarte strălucitoare, iar acest aspect ilustrează foarte bine perioada actuală din viaţa mea. Bine aţi venit în minunata mea lume strălucitoare!”, a declarat Selena Gomez.
Colecţia „Endless Summer” include, printre altele, câteva tipuri de colanţi cu model, o serie de tricouri cu imprimeuri florale şi câteva modele de salopete.
Selena Gomez a debutat în producţiile pentru copii încă de la 7 ani, în „Spy Kids 3-D: Game Over”, apoi s-a remarcat datorită rolului din „Wizards of Waverly Place”, pentru care a obţinut şi un premiu Emmy.
Cântăreaţa din Statele Unite a mai colaborat în trecut cu magazinul Kmart, cu ajutorul căruia şi-a lansat propria linie vestimentară, „Dream Out Loud”, cu articole făcute din materiale reciclabile.