Inedit
Iata ce salariu ai daca vrei sa lucrezi ca angajat intr-un Call Center
Update: Companiile care detin un call center recruteaza permanent angajati noi pentru ca traficul persoanelor in companii este destul de mare. Nu ai nevoie de experienta foarte mare, trebuie doar sa stii sa vorbesti si la interviu si fi extrem de hotarat. Daca iti doresti un job urgent sau unul de inceput, iti putem recomanda sa aplici. Gasesti sute de anunturi pe site-urile de specialitate.
Fie ca esti la inceput de drum, fie ca esti nevoit sa iti cauti un alt job este bine sa stii dinainte ce asteptari salariale sa ai.
Astazi vorbim despre meseria de „Agent servicii Client„, aceasta fiind incadrarea din contractul de munca al unui operator de telefonie mobila, care recruteaza persoane sub denumirea de „Agent Call Center” sau „Customer Service Representative„.
Salariile nu sunt mari pentru ca este un job de tip entry level, dar pot compensa uneori beneficiile pe care companiile multinationale ti le ofera.
La Cosmote un Agent Call Center castiga un salariu fix de 1000 de lei si poate ajunge la 1400 daca isi indeplineste targetul. Targetul este alcatuit din procentul de vanzari efectuate prin telefon, numarul de apeluri dintr-o luna (minim 120 / zi), dar si calitatea apelului.
Vodafone ofera unui Agent Call Center un salariu de 1000 de lei, fara alte bonusuri. Compania Orange ii ofera unui consultant de la relatii clienti persoane fizice un salariu de 1200 de lei, iar celor care ofera suport pentru persoanele juridice 1500 de lei.
Toti cei 3 operatori ofera pe langa salariu bonuri de masa, asigurari medicale si avantaje la anumite servicii precum: sali de sport, agentii de turism sau discounturi substantiale la magazine aflate in parteneriat.
Fiecare din cei trei operatori ii ofera angajatului lor un abonament gratuit de angajat, prin care are comunicare nelimitata in retea,internet nelimitat pe mobil si un numar limitat de minute nationale. De asemenea iti poti achizitona telefoane mobile din retea, la preturi mult reduse fata de oferta comerciala.
Este important de stiut ca o companie multinationala iti ofera si posibilitatea sa candidezi la un post „intern” daca experianta ta este de minim 6 luni si daca ai evaluari lunare corespunzatoare.
Nivelul salariilor din alte companii de Call Center,care presteaza servicii pentru operatorii mai sus mentionati sunt mult mai mici. Ajungand la suma maxima de 800 de lei, dar pot exista si companii care ofera salarii mari pentru functia de Agent call center, insa fie esti nevoit sa cunosti o limba de circulatie redusa (Maghiara,Slovaca, Spaniola), fie vorbesti doar in engleza si ai program doar de noapte.