Connect with us

Revistateo.ro

Boeing 737

Stiri

VIDEO INCREDIBIL: UN AVION A AJUNS IN MIJLOCUL DRUMULUI

Locuitorii unui oras din Olanda au fost aseara socati cand au vazut ca prin fata lor trece un avion Boeing 737.

Avionul nu s-a prabusit, ci era transportat de catre o firma specializata spre o universitate pentru a fi folosit la intruirea viitorilor piloti. A

Boeing 737. Aripile gigantului Boeing 737 fusesera deja transportate cu cateva zile in urma.

Un site de stiri din Olanda a filmat o parte din scena si a postat-o pe pagina sa de Facebook, declarat ca imaginile sunt unice si emotia pe care au simtit-o reporterii cand au inregistrat trecerea aparatului de zbor pe sosele nationale este unica.

Unul dintre locuitorii intervievati de presa, a declarat ca prima senzatie a fost ca avionul are probleme tehnice, dar apoi a reusit sa se lamureasca si a aflat de demersul universitatii. VEZI VIDEO

VIDEO INCREDIBIL: UN AVION Boeing 737 A AJUNS IN MIJLOCUL DRUMULUI

Boeing 737 (Baby Boeing) este cel mai răspândit avion de pasageri din lume. Este un avion bimotor, scurt/mediu-curier, cu fuzelaj de diametru standard (un singur culoar) de capacitate mică și medie (120-220 pasageri). Avionul este atât de popular încât la fiecare 5 secunde, unul decolează, și la orice moment sunt peste 1250 de avioane din acest model în aer.


Toate modelele Boeing 737 au câteva caracteristici speciale. Nici unul din modele nu este echipat cu sisteme de evacuare a combustibilului în caz de urgență – în caz de urgență, avionul trebuie să aterizeze cu tot combustibilul sau să facă cercuri în jurul aeroportului pentru a arde combustibilul în exces, în funcție de natura acesteia.

În plus, trenul de aterizare nu este acoperit de o ușă, ci doar de niste sigilii aerodinamice, care, împreună cu roțile trenului de aterizare retractat, asigură forma aerodinamică dorită, simplificând designul avionului. Modelele recente sunt oferite cu dispozitive winglet, de aproape 2.5 m înălțime.

În plus, aceste dispozitive pot fi instalate și pe aripile avioanelor mai vechi. O altă caracteristică (care arată vechimea designului inițial) sunt două ferestre poziționate deasupra parbrizului principal (sprâncene), folosite inițial pentru navigație celestă. Astăzi sunt inutile, și deranjază mulți piloți. Astfel, modelele noi sunt oferite fără aceste ferestre, și se oferă servicii pentru desființarea acestora.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

More in Stiri

To Top