Inedit
Apple online și-a revenit după 12 ore de nefuncționare
Compania Apple a dat un comunicat de presă în care a mărturisit că problemele de nefuncționare au fost cauzate din motive interne. Pentru fiecare oră din cele 12, compania a pierdut între 1 și 2 milioane de dolari, serviciile Apple Store și iTunes fiind nefuncționale în mai multe părți ale planetei.
Problemele au început ieri de la ora 11 dimineața, serviciile nefiind funcționale până la ora 20:45, ora României. Și pe parcursul nopții s-au înregistrat probleme însă nu la fel de mari ca cele din timpul zilei de ieri, când serviciile au intrat în colaps. În unele țări, Apple Store și iTunes au mers greu doar 5 ore (cum este cazul Spaniei și Angliei), în altele firma s-a blocat în reparații mai bine de 10 ore (Statele Unite).
CITEȘTE ȘI: APPLE WATCH S-A LANSAT CU O MARE HIBĂ
Au fost afectate mai multe servicii: App Store, iTunes Store, iBook Store și Mac App Store. Utilizatorii au primit un mesaj în momentul în care doreau să acceseze un anumit serviciu care suna așa: „Aceste servicii sunt indisponibile pentru toți utilizatorii”.
Problema a pornit de la DNS-uri, fiind o eroare internă. Apple a mai întâmpinat probleme de funcționare însă niciodată reparațiile nu au durat atât de multe ore precum ieri.