Inedit
Au anunțat compania de telefonie mobilă că fiul lor a murit și vor să închidă abonamentul. Răspunsul inimaginabil pe care l-au primit
Un tată îndurerat a primit cel mai dur mesaj după ce a solicitat unei companii de telefonie mobilă să rezilieze abonamentul fiului său mort.
Ben Fitchett, în vârstă de 14 ani, avea telefonul în buzunar când a sărit de pe un pod. Omul a solicitat companiei ă rezilieze abonamentului fiului său, însă răspunsul l-a marcat. I s-a spus să vândă telefonul fiului său și accesoriile pentru a avea bani să achite taxa de reziliere.
Tatăl băiatului a postat întreaga întâmplare pe pagina sa de socializare.
„Doresc să-mi anulez partea contractului din cauza morții fiului mei, dar încercând să anulez magazinul mi-a spus acum că nu este posibil și sunt răspunzător pentru întreaga perioada contractuală.
CITEȘTE ȘI: I-au furat copilul când avea doar un an. După 21 de ani s-a întâmplat ceva ce doar în filme vezi
La 21 de ore după acest mail, am primit și răspuns:
< Din păcate, deoarece contractul va fi sub numele dumneavastră și sunteți încă în măsură să plătiți pentru acord, nu poate fi anulat. Chiar apreciem situația în care vă aflați și clipele grele prin care treceți, dar vă putem oferi doar alternative la situația dumneavoastră.
Opțiunea cea mai bună va fi să aflați dacă un prieten sau un membru al familiei poate prelua contractul, deci nu mai sunteți răspunzător pentru cost. Există întotdeauna singura modalitate de a renunța la acord să achitați taxa de reziliere.
Ați putea vinde telefonul fiului dumneavoastră, pentru a compensa taxa de reziliere. Ne pare foarte rău că nu putem ajuta în acest sens, dar sperăm că sfatul pe care vi l-am dat vă poate ajuta.>
Ce soluție a găsit compania de telefonie mobilă
Furios, Fitchett, a scris un răspuns.
„Familia mea, care mi-a mai rămas, avem abonamente la compania dumneavoastră, dar vom înceta să mai folosim serviciile dumneavoastră. De asemenea, fiți siguri că și prietenii noștri vor face același lucru.
Cât despre vânzarea tlefonului fiului meu…poate că atunci când poliția ni-l va înapoia după examinare, condițiile sale de funcționare să permită folosirea.
De asemenea, sunt sigur că fiul meu în vârstă de 14 ani nu se gândea cu adevărat la problemele pe care ar fi trebuit să le rezolvăm cu o astfel de companie fără bătăi de inimă, care se gândește doar la bani, când s-a aruncat de pe podul pentru a se sinucide.
Însă, poate că este în stare bună după o astfel de cădere, deși mă îndoiesc cu adevărat. Vrei să-mi faci o ofertă?
Acum permiteți-mi să fac o sugestie politicoasă. În locul dumneavoastră, care în mod clar sunteți la un nivel slb în această companie, vă sugerez să cereți unui manager SENIOR să mă contacteze.”
În urma publicării acestor schimburi de mail-uri, bărbatul a fost contactat.
Un purtător de cuvânt al companiei de telefonie mobilă a spus: „Am luat legătura cu domnul Fitchett pentru a va oferi scuze sincere pentru orice stres cauzat si pentru a confirma că am rezolvat complet problema rezilierii abonamentului.”
Tatăl băiatului spune că acum el și soția lui se gândesc să-și facă abonamente la altă companie de telefonie mobilă, după „compasiunea” pe care a arătat-o compania pentru tragedia lor.
Cât despre moartea fiului său, nu se știe care au fost motivele care au dus la gestul extrem. Ben a fost descris ca un student muncitor.
Sursa: Mirror