Inedit
Clienta unui magazin celebru a trimis din greseala, la retur, 3.000 de euro. Ce a urmat
O clienta a magazinului elefant.ro a trimis inapoi produsele comandate de Craciun. Cei de la Elefant au avut parte de o surpriza uriasa cand au deschis coletul. In el se aflau 3.000 de euro, trimisi, evident, accidental.
Anca S. din judetul Mures facuse o comanda in preajma Craciunului. Dupa ce a receptionat comanda a ales sa beneficieze de cele 30 de zile in care orice client poate sa returneze gratuit orice produs comandat.
Supriza de la inceput de an
Pe 4 ianuarie, angajatii Elefant.ro au avut parte de un soc. In centrul de distributie al mall-ului online a ajuns un colet retur din partea femeii din Mures, care nu continea doar produsele comandate de Craciun. In colet se afla si un plic cu 3.000 de euro pe care il uitase in cutia verde.
Membrii echipei Elefant au sunat-o de urgenta pe femeie pentru a-i fi returnata suma de bani. „Clientii sunt cei mai importanti membri ai familiei Elefant. Suntem multumiti ca am reusit printr-un gest firesc si prin operativitatea colegilor nostri sa aducem o imensa bucurie unui client la inceput de an”, au declarat reprezentantii magazinului.
„Multumesc enorm chipei Elefant pentru agilitatea de care a dat dovada si pentru profesionalismul aratat”, a declarat clienta.