Stiri
Clienții Zara găsesc bilețele cu mesaje în buzunarele hainelor sau pe etichete: „L-am făcut cu mâna mea, dar…”
Cumpărătorii care au intrat în magazinul retailerului de fashion Zara din Istanbul au avut parte de o surpriză pe etichetele hainelor.
Astfel, etichetele obişnuite au fost înlocuite cu unele speciale puse acolo de lucrătorii din Turcia, în care se plângeau că nu au fost plătiţi pentru veşmintele lucrate.
Muncitorii de la o fabrică care munceşte pentru Zara dar şi pentru alţi retaileri din modă au pus pe haine etichete pe care au scris:
„Obiectul pe care îl vei cumpăra e făcut de mine, dar nu am fost plătit pentru el”. Etichetele îi roagă pe cumpărători să pună presiune asupra retailerului Zara să le plătească munca, scrie Associated Press.
Hainele au fost făcute de fabrica Bravo, care s-a închis peste noapte, campania muncitorilor din confecţii dorind ca salariile restante de trei luni să fie plătite.
Compania care deţine Zara nu a răspuns imediat la întrebările puse de AP.
Clienții Zara găsesc bilețele cu mesaje în buzunarele hainelor sau pe etichete
Istoria Zara
Cel mai mare magazin Zara din sud-estul Europei, la Bucureşti
Cu o suprafaţă de 4.000 de metri pătraţi, noul magazin Zara, din AFI Cotroceni, devine cel mai mare din sud-estul Europei. Acesta a fost redeschis la finalul lunii octombrie, consolidând poziţia de lider de piaţă a mall-ului din Capitală.
Noul magazin Zara din AFI Cotroceni este organizat pe două etaje şi pe mai multe categorii – femei, bărbaţi, adolescenţi şi copii, iar clienţii pot beneficia de o experienţă inedită de cumpărături, bucurându-se de ultimul concept de magazine.
„AFI Cotroceni oferă acum vizitatorilor săi o experienţă completă de shopping, care se traduce printr-un portofoliu impresionant de aproximativ 300 de magazine şi multe activităţi de petrecere a timpului liber.
Prin relansarea magazinului Zara şi Zara Man, precum şi deschiderea altor magazine de talie internaţională, AFI Cotroceni întăreşte poziţia sa de cel mai mare mall din România”, a declarat Amira Stănescu, Marketing Manager, AFI Cotroceni.
Povestea Zara a început în 1975, când a fost deschis primul magazin în oraşul spaniol A Coruña. De-a lungul anilor, brandul a crescut şi s-a extins, iar acum face parte din grupul Inditex, unul dintre cei mai mari retaileri de modă din lume, cu opt mărci (Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Uterqüe) şi 7.405 magazine în 94 de pieţe din întreaga lume.