Stiri
Fondatoarea Musette, Cristina Batlan, in cel mai recent spot TV al Vodafone Romania
• Spotul TV promoveaza noua oferta de roaming pentru clientii companii, lansata in contextul aniversarii a 20 de ani a operatorului
• Compania Musette este clientul Vodafone Romania inca de la lansarea serviciilor operatorului de telecomunicatii
Bucuresti, 16 martie 2017 – Cel mai recent spot TV al Vodafone Romania ilustreaza povestea fondatoarei Musette, Cristina Batlan, si a colaborarii sale de 20 de ani cu prima retea digitala din Romania. Spotul promoveaza noile abonamente pentru clientii persoane juridice ce ofera posibilitatea de a folosi beneficiile de minute nelimitate si de date nationale incluse si in tarile din Spatiul Economic European – toate tarile din Uniunea Europeana, plus Islanda, Lichtenstein si Norvegia -, fara costuri suplimentare fata de abonament.
„Ai mei imi spuneau: «ca sa construiesti ceva durabil, trebuie sa pui caramida peste caramida». Asa e. Prima mea caramida? Cu asta mi-am sunat primul client”, povesteste Cristina Batlan, aratand un telefon mobil de dimensiuni considerabile, pe care il folosea in primii ani de activitate. „Am pornit de la un vis, designul, si am creat o afacere care merge dincolo de granitele tarii”, continua fondatoarea brandului autohton de fashion Musette, care acum este prezent si in Austria, Bulgaria, Franta, Israel si Ungaria.
Spotul este construit in jurul mesajului „Ai puterea sa creezi viitorul afacerii tale. Deschidem granitele Europei. In comunicare” si va fi difuzat pe TV si in mediul online. Acesta face parte dintr-o campanie ampla de promovare, ce se va desfasura si in print, radio si OOH.
Campania de comunicare a noilor abonamente care ofera companiilor beneficii in roaming face parte din platforma de comunicare Ready Business, lansata de Vodafone Romania in 2014. Platforma este construita cu ajutorul unor testimoniale realizate cu clienti ai operatorului care au implementat diverse solutii de telecomunicatii ale Vodafone Romania ce le-au permis sa fie in pas cu mediul de business dinamic in care activeaza.
Vodafone Romania aniverseaza 20 de ani pe tot parcursul anului 2017 printr-o serie de initiative dedicate clientilor, iar oferta speciala de servicii in roaming pentru companii este printre cele mai recente dintre acestea. Brandul Vodafone este prezent pe piata romaneasca din anul 2005, cand a achizitionat Connex, care si-a lansat serviciile in 1997. De-a lungul istoriei sale pe piata locala, operatorul a investit cu prioritate in inovatie, fiind primul care a furnizat servicii GPRS (in 2001) si mai apoi servicii 3G (in 2005) si 4G (in 2012). Lansarea primului serviciu de Relatii cu Clientii (in 1997), a primei fundatii corporative (in 1998), a serviciului de mesaje scurte – SMS – si a celor de date si fax (in 1998), precum si a primului serviciu de recunoastere automata a vorbirii (in 2014) se numara printre premierele pe care Vodafone Romania le-a marcat pe piata de telecomunicatii din tara noastra.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, care ofera o gama de servicii ce include voce, mesaje, date si comunicatii fixe. Vodafone are divizii in 26 de tari, 49 de retele partenere in intreaga lume si operatiuni de broadband fix in 17 tari. La 31 decembrie 2016, Vodafone avea 470 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile si 14,3 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com.