Connect with us

Revistateo.ro

Inedit

Sea Hero Quest a castigat noua premii la Festivalul de Creativitate de la Cannes

Totodata, numarul de descarci al jocului Sea Hero Quest de la lansarea globala a atins 1.6 milioane. Raspunsul pozitiv la initiativa a fost coplesitor, jocul fiind jucat in mod colectiv ca pentru 30 de ani,  generand echivalentul a peste 4.500 de ani de cercetare in conditii de laborator.

Jocul pe mobil a fost creeat in parteneriat cu University College London si University of East Anglia, fundatia Alzheimer’s Research si dezvoltatorul de jocuri Glitchers.

Sea Hero Quest, care a rescris regulile colectarii de date pentru a ajuta oamenii de stiinta in lupta impotriva dementei, este ultima campanie initiata de Deutsche Telekom si Saatchi & Saatchi. De la lansarea globala, cu numai cateva saptamani în urma, jocul a fost descarcat de 1,6 milioane de ori.

Jocul a fost jucat colectiv pe o durata totala de 30 de ani, echivaland cu peste 4.500 de ani de cercetare în conditii de laborator. Cercetarile anterioare asupra modului de navigare în spatiu a omului nu cuprindeau mai mult de 600 de persoane, ceea ce reprezenta cel mai mare set de date de acest gen.

Hans-Christian Schwingen, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom, a comentat: „Raspunsul pozitiv a fost coplesitor. Oameni din toata lumea au fost inspirati sa descarce Sea Hero Quest si sa îl joace pentru a face bine. Jocul a intrat in top 20 pe 40 de piete in App Store si Google Play si este chiar numarul unu pe multe piete. Acesta reprezinta deja un succes spectaculos pentru stiinta si cercetare. Nu ne oprim aici, chiar saptamana trecuta am lansat doua noi jocuri prin care urmarim sa ii facem pe jucatori sa continue sa ne ofere din timpul lor pentru a-i ajuta pe oamenii de stiinta sa lupte cu dementa”.

sea hero quest3

Conceptul jocului Sea Hero Quest a fost motivat de dorinta de a le permite oamenilor sa joace pentru a face bine si a fost creeat prin parteneriatul dintre experti de renume mondial în domeniile respective. Cu trei miliarde de ore petrecute saptamanal jucand online si pe mobil, la nivel global, scopul a fost inclusiv de a ajunge dincolo de cea mai mare audienta posibila si de a recunoaste rolul jucat de tehnologie in viata de zi cu zi.

Citeste si: TEO TRANDAFIR SUSTINE DEUTSCHE TELEKOM SEA HERO QUEST – JOC INOVATOR PENTRU DISPOZITIVE MOBILE

Peste 47 de milioane de oameni din toata lumea sufera de dementa iar numarul lor este estimat sa creasca la 135 de milioane poana în 2035. Pentru multi bolnavi de dementa, unul din primele efecte este reprezentat de pierderea simtului spatiului, ceea ce conduce la pierderea capacitatii de a-si croi drum chiar si prin locuri bine-cunoscute.

Crearea unui benchmark global cu Sea Hero Quest pentru modul de orientare reprezinta unul din pasii cheie catre dezvoltarea noilor teste de diagnosticare a bolii care cauzeaza dementa.

Premiile castigate de Sea Hero Quest la Cannes Lions International Festival of Creativity:

Leul de Aur Promo si Activare: Utilizarea mobillului
Leul de Argint Promo si Activare: Servicii comerciale publice
Leul de Argint Sanatate: Educatie si servicii
Leul de Argint farma: Dispozitive HCP si diagnosticare
Leul de Argint Direct: Utilizarea informatiei
Leul de Argint Cyber: Folosirea inventiva a socialului si comunitatilor
Leul de Bronz Mobil: Jocuri si aplicatii
Leul de Bronz Mobil: Social Gaming si competitie
Leul de Bronz Entertainment: Inovatie în jocuri de firma

Pentru mai multe informatii, vizitati www.seaheroquest.com sau #gameforgood.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

More in Inedit

To Top