Stil de viata
Smiley lanseaza jocul online “Domnu’ Smiley, sari un pic”
Smiley este de astazi personaj principal in jocul pe calculator “Domnu’ Smiley, sari un pic” care se poate juca online pe http://smiley.ro/joc/. Miza este distractia, insa si premii din partea artistului.
In anul aniversar al carierei sale solo, in cadrul proiectului #Smiley10, Smiley si HaHaHa Production invita toti pasionatii mai mici sau mai mari de jocuri online la o experienta amuzanta si premiata, “Domnu’ Smiley, sari un pic!”.
Miza primului nivel al jocului este importanta atat pentru personajul Smiley care trebuie sa ajunga cat mai repede la concertul lui aniversar unde il asteapta mii de oameni, sa sarbatoreasca prin muzica 10 ani de cariera solo, cat si pentru jucator care daca are cele mai mari punctaje poate primi ca premiu doua bilete cu acces backstage la concert, una dintre invitatiile duble la concertul din 1 iunie sau pachete de produse din colectia oficiala Smiley a magazinului online Ha Store.
Personajul Domnu’ Smiley isi incepe drumul spre concert din padure, trece prin campie, ajunge in Bucuresti, strabate bulevarde si ajunge in zona de concert unde il asteapta publicul, covorul rosu si scena.
Pe drum insa are de trecut cu ajutorul jucatorului mai multe obstacole: sa sara peste gropi, sa ocoleasca florile de plastic care-l imbatranesc, sa evite fetele care-i ies in cale si de care se poate indragosti incetinindu-i pasii, sa evite paparazzi. Pe acelasi drum insa sunt si puncte de recompesa pe care Domnu’ Smiley trebuie sa le atinga: intalniri cu “oamenii lui Smiley”, o cutie a Pandorei, un buletin pierdut si regasit, un cal verde si alte elemente cu care creatorii mai pot upgrada jocul in urmatoarele zile de la lansare.
Jucatorii care vor fi clasati pe primele locuri la punctajul obtinut la joc de la lansarea lui si pana la data de 28 mai vor putea primi premii constand in acces in backstage, bilete la concertul din 1 iunie, autografe de la Smiley sau produse Ha Store. Detaliile despre joc, regulamentul concursului si termenii si conditiile se pot gasi pe http://smiley.ro/joc/.
In dezvoltarea si realizarea jocului au fost impicatele echipele celor de la vagabondLABS, T-Me Studios si HaHaHa Production impreuna cu Nicola Gabriel Robert si Cristina Maul.
Concertul din 1 iunie, de la Arenele Romane, petrecerea pe care Smiley o da de ziua lui de nastere ca artist solo, are deja locurile cele mai importante ocupate. Categoria A de bilete este epuizata, iar locuri disponible la concertul Smiley10 se mai gasesc doar la Categoria C si cateva la Categoria B. Detalii si cele cateva bilete ramase se pot gasi pe http://bilete.smiley.ro/.
Carrefour – partener concert Smiley10
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numără 294 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 133 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 74 de magazine Billa.
“Acest concert extraordinar reprezintă, o dată în plus, ocazia de a demonstra angajamentul Carrefour Romania pentru valorile romanești si prezentarea catre un public cat mai numeros a unor concepte cu adevarat electrizante. Felicitam organizatorii acestui spectacol ce marcheaza 10 ani de cariera a unui indragit artist de toti romanii și suntem convinși că vom oferi împreună publicului o experiență de neuitat la inceputul lunii iunie!”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour România.
Pepsi – partener concert Smiley10
Pepsi a fost alaturi de Smiley inca de la inceputul carierei muzicale, energia si pasiunea artistului fiind in armonie cu valorile brandului Pepsi. Impreuna au deschis un dialog activ intre consumatori si brandul iconic care a marcat deja 50 de ani in Romania. Parteneriatul cu Smiley continua si acum, sub semnul Pepsi-Cola, dupa un deceniu de muzica si spirit liber.